Overal waar gewerkt wordt zijn wel eens misverstanden en worden af en toe fouten gemaakt. Dat is op onze school niet anders. U bent altijd welkom om dergelijke punten te bespreken en mee te denken over verbetering of een oplossing. Dat is uiteindelijk waar samen naar streven: een goede oplossing. Komen we er niet uit, dan bespreken we wie er ingeschakeld moet worden om het probleem wel op te lossen. Als het nodig mocht zijn, wordt een klacht doorverwezen naar de vertrouwenspersoon / klachtencommissie. Ons bestuur heeft een voor het hele samenwerkingsverband openbaar onderwijs in de gemeente Voorst geldende klachtenregeling ondertekend:
Klachtenregeling - Archipel Onderwijs en Kinderopvang

Interne vertrouwenspersoon

Als een ouder/verzorger of kind problemen heeft, waar hij/zij niet met iedereen over durft/wil praten, dan kan een beroep gedaan worden op de interne vertrouwenspersoon. In ons geval is dat de kwaliteitscoördinator, Mariska Völkers (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.) Het spreekt vanzelf dat elk gesprek vertrouwelijk behandeld wordt. De contactpersoon zal u in de meeste gevallen snel verwijzen naar de externe vertrouwenspersoon en/of de klachtencommissie.